Jul?

Här kommer jag tillbaka, och nu är det julkänslor på topp! 1 månad kvar och det är julskyltat sedan länge på stan, pepparkaksdeg finns i kyldisken på ICA och det ligger snö på marken. Jag vet att många är irriterande tidiga med att köpa klappar, men i år är mitt recept att vänta.
I år vill jag inte att julklapparna ska bli ett stressmoment och siktar därför på att handla online. Detta är bra tips på julklappar!


Till pojkvännen/pappa/bästa killkompisen:


Ole Henriksen Facial treatment duo (från www.grooming.se)
På vintern brukar killar bli mer benägna att låna våra hudkrämer, citat som -älskling, jag känner mig torr om kinderna, har du något jag kan låna? kanske känns igen?
Köp detta kit till honom!
Fullstorlekar på två grundläggande produkter i hudgarderoben. On the go exhilarating cleanser är uppiggande, djuprengörande och torkar inte ut. Herbal day cream återfuktar och innehåller SPF15. En julklapp som båda uppskattar!




Till mamma/syster/bästa tjejkompisen:

Hot stone massage från Privatskolan(400 kr). 
En massagebehandling med varma lavastenar. Ett perfekt julklapp till stressade mamma, syster eller bästa tjejkompis som behöver koppla av en stund. Min budgetfavorit är att gå till elevskolor där elever utför behandlingarna. Betydligt billigare för den som inte har en jättestor julklappsbudget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0