Blått är flott



Måste erkänna att Veronica Mars var en av de få (!) serier jag aldrig följde. Tittade på filmen Dumpad (Forgetting Sarah Marshall) i helgen och slogs av hur vacker Kristen Bell är.
 Visst har hon en snygg make på bilden? Ett bevis på att vi med blå ögon också kan använda blå ögonskuggor.


Vincent Longo Eyeshadow trio - Sex, Lux, Pax i färgen Lulu Eclipse. Tre skuggor som kan göra dig lika snygg som Kristen. Själv skulle jag ha applicerat den ljusaste - Lux sparsamt över hela ögonområdet, sedan Sex på den rörliga delen av ögonlocket och till sist Pax i globlinjen.

Bild hämtad från www.sephora.com

Kommentarer
Postat av: sara

ååh, tack! vad snällt! fast på dom där bilderna hade jag haft två flätor som jag sov med på natten så det blev extra mycket volym och lockar.

2008-09-23 @ 09:42:36
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0