Detoxtime

Efter allt för många veckor med godis och onyttigheter (jag har för dålig karaktär för att låta bli) så blir det nu dags för detox. Fick rådet att köpa den här detoxen av en massös som tyckte att jag hade mycket slaggprodukter i min kropp. Enligt henne så var det här den bästa detoxkuren hon någonsin testat. Jag körde med den i ca 2 veckor, och gick nog ner något kilo, förmodligen pga att jag var tvungen att springa på toa exakt hela tiden.

2 msk ska blandas med 3 dl vätska, jag tar dock så mycket vätska jag kan, för annars blir drycken väldigt tjock. God är den verkligen inte, men det går att få ner. Innehåller bland annat psylliumfröskal, hibiscusblommor och lakrisrot.

Kör ni detox ibland, och vilken då isåfall?

Holistics ultradetox, finns på bl.a. The Diet Shop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0