Kvällens inspiration




..Står Lauren Conrad för. Perfekt mellanblond/mörkblond färg, och superfina glansiga lockar.

Ska ikväll på en slutfest med världens mest underbara gäng, middag och sedan efterföljande utgång. Man vill ju vara snygg, så jag har inhandlat lösögonfransar som snart ska på.

Ett område jag är lite sämre på är just hårstyling. Har långt, tunt, typiskt nordiskt hår som inte vill hålla en lock längre än 5 sekunder. Skönt är det att locka håret med extensions i, dessutom blir det mycket finare och fylligare! Ett knep jag lärt mig är att de finaste lockarna får man med en plattång! Visst låter det konstigt, men fungerar gör det garanterat.

Jag lägger upp resultatet av kvällens fix lite senare!



Puss!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: sara

hon är grymt snygg!

2008-09-22 @ 20:02:06
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0