Nyårslöften

Egentligen ska man ju inte ha några löften.. vi vet ju alla hur det brukar sluta. Men äsch, här kommer mina ändå:

* Börja utnyttja SATS-kortet som bara ligger i plånkan. Träna för att jag ska må bra!

* Utvecklas på jobbet, försöka att jobba mig uppåt och bli bättre på att ta för mig. Detta skall bli det bästa jobb-året hittills!

* Försöka hålla bättre kontroll på kaoset runt omkring mig.. alltså, sluta att vara så stökig.

* Spara mer pengar.

* Försöka använda upp fler av de miljontals skönhetsprodukter som svämmar över varje låda.
* Vara mer social och ta bättre hand om de som är nära och kära.

Vi får väl se hur mycket som blir avbockat lagom till nästa nyår.. hm..

Har ni några nyårslöften?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0