Solskydd

Hur tråkiga är inte alla dessa spf-stick som ska skydda de känsliga läpparna mot strålarnas aggressiva attack?

När Hawaiian Tropic lanserade sina nya läppglans med SPF var jag en av de första som gick på hypen.
Fick tag i två exemplar och debatterade mellan smakerna berry island och mango-papaya. Ja, i detta läge kan man undra om jag fått solsting. Varför inte ta båda två? Med ett pris på 35 kr st gör inte dessa ett större hål i plånboken.

Var extremt nöjd med berry island som jag fick med mig hem och använde. - Tills i lördags, då ramlade den lilla tuben ur min väska och troligtvis in i någon annans famn. Tråkigt och surt, men nu är det jag som slår till på båda smakerna och trackar dem med elektronisk fotboja i sminkväskan.

Tips!


Kommentarer
Postat av: vonskareng

väääldigt bra pris juh! :)

2010-07-06 @ 23:34:48
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0